STEAMAKER PROJEMİZDE;
Öğrencilerin yaratıcılıklarını, bilimsel düşünme ve problem çözme becerilerini geliştiren maker etkinlikleri ile; Farklı disiplinlerdeki ders başarılarını ilişkilendirerek derinlemesine öğrenmenin sağlanması hedeflenmektedir.
Hedefler
1) Öğrenciler farklı kültürlerden gelen öğrencilerle iletişim kurar ve işbirliği içinde çalışır
2) Öğrencilerin problem çözme, esnek ve akıcı düşünme ve yaratıcılık süreçlerini destekler
3) Öğrencilerin sosyal ve duygusal gelişimlerini destekleyerek, kendilerini grupta ifade edebilecek, sorumluluk sahibi ve ürün üretebilecek özgüvenli bireylerdir.
4) Öğrenme sürecinde edindiği bilgileri ilişkilendirerek somut içerikler oluşturma ve yorumlamada kullanabilir.